Tiedote muuttuvista kulkuteistä, lyhyestä sähkökatkosta sekä jätekatoksen käyttöönotosta

Puijonkatu 22 kulkutiet muuttuvat. Aloitamme 16.12.2020 alkaen sisäpihan raskaspurkutyöt. Asukkaiden kulku sisäpihan puolelle rajataan. B-portaan kulkutie säilyy ennallaan Puijonkadulle, A-portaan käyttäjille on rakennettu kulkukäytävä 1. kerroksen liiketilan läpi. Samassa yhteydessä A-portaan ovipuhelin poistuu käytöstä. Asukkaiden ei tarvitse huolehtia kulkuteistä vaan kulku kielletyille alueilla on estetty.

image4un4f.png

16.12.2020 otetaan käyttöön myös uusi väliaikainen jätekatos Suokadulle, jätekatos on As Oy Värikulman ja Puijonkatu 22 käyttäjien yhteiskäytössä. Kulku jätekatokseen on Puijonkadun puolelta, ovi on lukittu numerokoodilla, numerokoodi jaetaan asuntoihin ja liiketiloihin postiluukun kautta. Numerokoodi on saatavissa NCC:n työmaatoimistosta, mikäli se jostain syystä unohtuu.

Maanantaina 14.12.2020 muutamme Puijokatu 22:n sähkönsyötön väliaikaisreitin kautta. Tästä aiheutuu lyhyt sähkökatko, joka kestää noin tunnin verran kun kaapelit siirretään keskuksesta toiseen. Sähkökatkos ajoitetaan aamuun kello 8:00 – 9:00.

NCC Suomi Oy
Samuli Ahola