Tietoa sponsoroinnista

Sponsorointi on osa markkinointiviestintäämme. Sen tarkoituksena on rakentaa NCC:n brändiä ja luoda meistä kuvaa osaavana ja innovatiivisena rakennusyrityksenä.

Sponsoroinnin avulla laajennamme toimintaamme teiden, talojen, liikuntatilojen, toimistojen ja siltojen rakentamista pidemmälle.

Tarkastelemme yhteiskuntaa ja rakentamista ihmisten näkökulmasta: miten me voimme omalta osaltamme ratkaista arkipäivän ongelmia? Haluamme vaikuttaa siellä, missä toimimme, ja yritämme tarjota käyttöön asiantuntemustamme mahdollisuuksien mukaan. Toteutamme aloitteita henkilöstömme ja kumppaniemme tuella.

Toimimalla näin teemme paljon muutakin kuin rakennamme taloja, uimahalleja, toimistoja ja siltoja. Näemme sponsoroinnin tapana tukea toimintaa, jolla on positiivinen ja yhteiskunnallisesti hyödyllinen vaikutus.

Nykyinen sponsorointiohjelma

Tavoitteenamme on vaalia vain muutamia, mutta pitkäikäisiä sponsorointisuhteita. Haluamme olla kestävän kehityksen ja vastuullisen yrityskansalaisuuden edelläkävijöitä. Siksi sponsorointiohjelmamme keskipisteessä ovat lapset, nuoret ja sosiaalinen vastuu.

Vuonna 2020 tukemme sai Hyvä joulumieli -keräys, joka jakaa ruokalahjakortteja vähävaraisille lapsiperheille ja jonka toteuttaa Suomen Punainen Risti ja Mannerheimin Lastensuojeluliitto yhteistyössä Ylen kanssa.