NCC rakentaa FinCapille asuntoja Tapiolan urheilupuistoon

NCC ja FinCap Fund I Ky ovat allekirjoittaneet sopimukset As Oy Espoon Tapiolan Sykkeen ja As Oy Espoon Tapiolan Pulssin rakentamisesta Tapiolan urheilupuiston alueelle. Pulssiin ja Sykkeeseen rakennetaan yhteensä 158 asuntoa, 3kpl liiketiloja sekä monipuoliset yhteistilat.

Kohteelle on haettu rakennuslupaa ja rakennustöiden on määrä alkaa keväällä 2018. Yhtiöt valmistuvat vaiheittain syksyn 2019 aikana.

- FinCap ja NCC onnistuivat luomaan tammikuussa 2017 hyvin lyhyessä ajassa onnistuneen kokonaisuuden, jolla voitettiin Espoon kaupungin tontinluovutuskilpailu. Tiiviistä ja antoisaa yhteistyötä on jatkettu koko vuoden ajan ja hankekokonaisuudesta on saatu erittäin toimiva, kommentoi NCC:n asuntorakentamisen yksikön johtaja Tuomas Tonteri.

- Espoon kohteen kehitystyötä on tehty pitkään ja huolella. Lähtökohtana yhtiöissä on ollut tarjota asukkaille parempaa ilman että se näkyisi hinnassa ja tässä olemme mielestäni onnistuneet hyvin. Laadukkaat materiaalit ja huolellisesti suunnitellut asunnot tarjoavat varmasti jokaiselle asunnon ostajalle vastinetta. Samalla pyrimme erottumaan myös muista alueella tarjolla olevista kohteista, kommentoi FinCapin hankekehityspäällikkö Juha Kivimäki.

Tuomas Tonteri, yksikön johtaja, NCC, puh. 050 326 5008
Juha Kivimäki, hankekehityspäällikkö, FinCap Oy, puh. 040 669 4669

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.