NCC Rakennus Oy:n laskutusosoite muuttuu

NCC Rakennus Oy uudistaa talousprosessejaan, joiden myötä ostolaskujen käsittelyyn tulee muutoksia. Muutokset tulee huomioida laskutettaessa NCC Rakennus Oy:tä 2.2.2015 lähtien.

Verkkolaskut

Suosittelemme lähettämään laskunne NCC Rakennus Oy:lle verkkolaskuina, jotka tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen:

NCC Rakennus Oy:n y-tunnus: 1765514-2
Verkkolaskuosoite (OVT–tunnus): 003717655142
Operaattori: OpusCapita Group Oy
Välittäjän OVT-tunnus: 003710948874

Uudet laskutusosoitteemme ovat

NCC Rakennus Oy, PL 524, 00021 Laskutus
NCC Rakennus Oy Asuminen, PL 524, 00021 Laskutus

Yllä olevat laskutusosoitteet korvaavat kaikki olemassa olevat laskutusosoitteemme.

Laskuissa vaadittavat tiedot

Kaikkiin laskuihin tulee merkitä selkeästi tarkat tunnistetiedot (kts. liitteenä olevat esimerkkilaskut):

• Projektille (työnumerolle) kohdistuvaan laskuun on merkittävä tunnistetiedoksi sekä työnumero että tilausnumero muodossa: työnumero/tilausnumero (Huom. NCC Rakennuksen käyttämät tilausnumerot ovat kuusinumeroisia, eivätkä sisällä kirjaimia).
  • Kustannuspaikalle kohdistuvaan laskuun on merkittävä kahdeksan numeroinen kustannuspaikan numero.
  • Lisäksi laskuihin on merkittävä tieto tilauksen tehneestä yhteyshenkilöstä eli henkilön nimi.

Yhdellä laskulla tulee olla vain yhden kustannuspaikan tai yhden projektin kustannuksia. Puutteellisin merkinnöin saapuneet laskut palautetaan lähettäjälle, jolloin emme vastaa mahdollisista maksuviiveistä, maksukehotuksista tai korkolaskuista. Korjattuihin laskuihin päiväys- ja maksuaikatiedot tulee päivittää vastaamaan muuttunutta laskutusajankohtaa.

Uudet laskutusosoitteet ovat tarkoitettu vain laskujen vastaanottamiseen.

Pahoittelemme muutosten mahdollisesti aiheuttamia viivästyksiä laskujen maksussa.