NCC käynnistää Plaza Business Parkin viimeisen vaiheen Vantaan Aviapoliksessa

Yli puolet Plaza Halon -toimistotalosta vuokraa Marioff.

NCC Property Development käynnistää Plaza Halo -toimistotalon rakennustyöt. Tilat ovat muuttovalmiit joulukuussa 2013. Rakennuksen kokonaislaajuus on 6.600 kem2, josta vuokrattavaa pinta-alaa on noin 5.640 m2. Halo on viiden talon muodostaman Plaza Business Parkin viimeinen vaihe.

Plaza Halon päävuokralaiseksi tulee Marioff, joka vuokraa neljään kerrokseen sijoittuen noin 3.500 m2 toimistotilaa, kaikkiaan n. 200 työpistettä. Marioffin vuokrauksen myötä Halo-rakennuksen vuokrausaste on n. 59 %. Marioffin kaupallisena neuvonantajana toimi CBRE.

Plaza Business Parkin kokonaislaajuus on 31.000 m2 ja se tarjoaa työpisteet noin 1.500 hengelle. NCC on kehittänyt Aviapoliksen alueelle kaikkiaan jo 13 toimistotaloa, joissa työtilaa on 3.500 työpisteen verran.

Plaza Business Park on suunniteltu täyttämään BREEAM-ympäristöluokituksen Very Good -tason.

- Olemme kehittäneet Aviapoliksen alueella toimistotiloja Business Park –konseptilla jo 90-luvun lopulta lähtien. Alueesta on muodostunut yksi Euroopan suurimmista yrityspuistoista. Synergiaedut, hyvät kulkuyhteydet, palvelut ja lentoaseman läheisyys houkuttelevat yrityksiä. Aiomme jatkossakin kehittää toimitiloja Aviapolikseen, NCC Property Developmentin toimitusjohtaja Tero Estovirta kertoo.

Marioff Corporation Oy on johtava vesisumusammutusteknologian kehittäjä. Marioff toimittaa korkeapaineiseen vesisumuun perustuvia sammutusjärjestelmiä maailmanlaajuisesti tuotenimellä HI-FOG®. HI-FOG®-järjestelmää käytetään suojaamaan ihmisiä, omaisuutta ja liiketoiminnan jatkuvuutta rakennuksissa, teollisuudessa, liikenteen ratkaisuissa sekä merellä.