NCC aloittaa 12. toimistotalon Vantaan Aviapolikseen

NCC:n kehittämä Plaza Business Park Vantaan Aviapoliksessa laajenee taas yhdellä toimistotalolla. 2000-luvun aikana on NCC toteuttanut alueelle yhteensä 10 toimistotaloa Business Park –konseptilla.

Aviapoliksen alueella sijaitsevan Plaza Business Parkin Tuike-talon rakennustyöt on aloitettu. Talo valmistuu kesäkuussa 2013. Viiden toimistotalon kokonaisuudesta kaksi taloa, Pilke ja Hehku ovat jo valmistuneet. Kolmas talo, Loiste on rakenteilla ja se valmistuu joulukuussa 2012.

Yksikön johtaja Kimmo Alaharju toteaa, että pitkäaikainen ja sinnikäs kehitystyö kannattaa.
- Vuokralaiset ovat tyytyväisiä Plazan ja koko Aviapolis-alueen tarjoamiin palveluihin. Panostuksemme tulevaisuuden työtilojen ja -tapojen tutkimukseen kantavat hedelmää. Toimistotyö on yhä enemmän liikkuvaa tietotyötä, jossa työtilat eivät rajaudu työpöydän ääreen vaan koko ympäristö nähdään työpaikkana. Mm. Aalto Yliopiston kanssa yhdessä käynnistetty Work+Life -tutkimus on pitänyt koelaboratorionaan Plazan aiemmin valmistuneita taloja.

Plaza Business Park Tuikkeen laajuus on 6200 kem2. Tiloihin on käynnissä useita käyttäjäneuvotteluja.