NCC:lle menestystä työturvallisuuskilpailuissa

NCC on voittanut useita palkintoja Turvallisesti 2000-luvulla -työturvallisuuskilpailussa. NCC voitti parhaan palkinnon vuoden 2015 talonrakentamisyritysten isojen sarjassa peräti kolmella alueella: Uudellamaalla, Pirkanmaalla sekä Lahti-Kymen piirissä.

Uudellamaalla NCC sai myös Etelä-Suomen aluehallintoviraston luovuttaman kiertopalkinnon. Se luovutetaan yritykselle, jonka työmailla mitatut, turvallisuuden tasoa ilmaisevat indeksien tulokset ovat keskimääräisesti korkeimmat.

”Olemme tehneet ja teemme paljon töitä työturvallisuuden parantamiseksi joka päivä. Turvallisuus on saanut yrityksessämme ansaitsemansa aseman, ja turvallisuusasenteissa sekä turvallisessa tekemisessä on tapahtunut huomattavaa kehittymistä viimeisimpien vuosien aikana. Lahti-Kymen piirissä tämä oli kolmas yrityssarjan ykkössija kilpailun kahdeksanvuotisen historian aikana,” kertoo NCC:n Suomen toimintojen työturvallisuudesta vastaava Tiia Tuomi.

Työturvallisuuskilpailun järjestää joukko alan keskeisiä toimijoita. Uudellamaalla kilpailun järjestivät Talonrakennusteollisuuden Uudenmaan piiri, Infra ry, Rakennusliitto, Ammattiliitto PRO, Etelä-Suomen aluehallintovirasto/työsuojelun vastuualue, Työturvallisuuskeskus ja RAKLI ry.

Tiia Tuomi, työturvallisuuspäällikkö, NCC-yhtiöt, puh. 010 507 6502

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.