NCC käynnistää toimistotalon rakentamisen Leppävaarassa

NCC Property Development käynnistää Alberga Business Parkin E-talon eli viimeisen vaiheen rakennustyöt Espoon Leppävaarassa. Toimistorakennukseen tulee noin 5 800 m2 vuokrattavaa toimitilaa ja se on valmis lokakuussa 2017.

– Huippuluokan toimitilan kysyntä alueella on aktiivista, ja haluamme vastata kansainvälisten kasvuyritysten tarpeisiin tarjoamalla tilaa jatkossakin, NCC Property Developmentin toimitusjohtaja Mika Soini kertoo.

NCC:n kehittämä Alberga Business Park sijaitsee Kehä I:n tuntumassa, kävelyetäisyydellä Kauppakeskus Sellosta ja Leppävaaran juna-asemasta. Alberga Business Parkin neljä ensimmäistä vaihetta ovat lähes täyteen vuokrattuja ja myyty valmistuttuaan sijoittajille. Aiemmat vaiheet valmistuivat vuosina 2012–2015.

Rakennustöiden toteuttajana toimii NCC Building ja tilojen vuokrauksesta vastaa NCC Property Development. E-talon valmistuessa Alberga on kokonaisuudessaan valmis lokakuussa 2017.

Alberga Business Parkin E-talo toteutetaan kansainvälisen BREEAM-ympäristöluokitusjärjestelmän Very Good -tasolle.

Katso video Alberga Business Parkista.

Lisätietoja antavat:
NCC Property Development Oy, toimitusjohtaja Mika Soini, p. 010 507 8711
NCC Property Development Oy, yksikön johtaja Mauri Laurila, p. 010 507 5303

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.