NCC rakentaa Kangasvuoren päiväkoti-koulun Jyväskylään

NCC on allekirjoittanut Jyväskylän Tilapalvelun kanssa sopimuksen Kangasvuoren päiväkoti-koulun rakentamisesta. Urakan arvo on noin 9 miljoonaa euroa.

NCC rakentaa Kangasvuoren päiväkoti-kouluun tilat 11 päiväkotiryhmälle ja 6 koululuokalle. Urakkaan kuuluvat myös alakoulun ja päiväkodin monipuoliset ulkoalueet välitunti- ja leikkivarusteineen.

Maanrakennustyöt tontilla on jo aloitettu. Kohde valmistuu huhtikuussa 2019.

– Kangasvuoren päiväkoti-koulu on meille mielenkiintoinen hanke ja hyvää jatkumoa koulurakentamiselle, josta NCC:llä on vankka kokemus. NCC:llä on tällä hetkellä meneillään useita erilaisia opetustilahankkeita jo pelkästään Jyväskylän alueella, NCC:n aluejohtaja Tommi Tiihonen kertoo.

Tommi Tiihonen, aluejohtaja, NCC, puh. 050 405 9083
Laura Saraste-Mäkinen, viestintäjohtaja, NCC, puh. 0400 764 148

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.