NCC aloittanut kiviainestuotteiden nettimyynnin

NCC on aloittanut kiviainestuotteiden nettimyynnin. Yhteistyökumppaniksi on valittu Taloon.com-sivusto, joka on alansa edelläkävijä ja Suomen suurin rakennustavaroiden nettikauppa.

Taloon.comin sivuilta saa ostaa nuppi- tai kasettikuormina kaikkia NCC:n kalliosta jalostettuja kiviainestuotteita, kuten sepeleitä, kivituhkaa ja murskeita. Myyntialueina ovat pääkaupunkiseutu, Itä-Uusimaa, Turun ja Tampereen seutu sekä Lappeenrannan, Kuopion ja Kajaanin lähialueet.

– Kuluttajamyynti siirtyy entistä enemmän verkkoon, ja muutos näkyy myös rakennusalalla. Olemme erittäin tyytyväisiä uuden myyntikanavan avaamiseen ja siihen, että saimme partneriksi Taloon.comin, jolla on vahva osaaminen nettikaupasta, NCC:n kiviainestoimialan maajohtaja Pertti Peltomaa sanoo.

Linkki: http://www.taloon.com/ncc/11555/dg

Lisätietoja antavat:

Asta Tähtinen, aluepäällikkö, asta.tahtinen@ncc.fi, puh. 010 507 6636
Jari Vattulainen, aluejohtaja, jari.vattulainen@ncc.fi, puh. 010 507 6663

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.