Savon koulutuskuntayhtymä rakennuttaa Varkauteen oppilaitoksen yhteistyömallilla

NCC on valittu kehitysvaiheen rakentajaosapuoleksi hankkeeseen, jossa rakennetaan uutta ja korjataan vanhaa.

Savon koulutuskuntayhtymälle rakennetaan uutta oppilaitostilaa ja korjataan vanhaa Osmajoentiellä Varkaudessa. Hanke toteutetaan yhteistyömuotoisena projektinjohtourakkana, joka on jaettu kehitys- ja toteutusvaiheeseen. NCC on valittu kehitysvaiheen urakoitsijaksi.

Hankkeen laajuustiedot määrittyvät tarkemmin kehitysvaiheen aikana, mutta suuruusluokka tullee olemaan noin 5500 bruttoneliömetriä korjaus- ja uudisrakentaminen yhteenlaskettuna.

Kehitysvaiheen työt käynnistyivät marraskuussa ja rakentamaan päästään loppukesästä 2018. Hanke valmistuu loppuvuodesta 2019.

Tommi Tiihonen, aluejohtaja, NCC, puh. 050 405 9083
Laura Saraste-Mäkinen, viestintäjohtaja, NCC, puh. 0400 764 148

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.