NCC jälleen kiinteistökehittäjien ykkönen

Euromoney-lehden lukijat ovat valinneet NCC:n Suomen ja Pohjoismaiden parhaaksi kiinteistökehittäjäksi Euromoney Real Estate Award -kyselyssä.

Kansainvälisen pankki- ja pääomamarkkinoiden uutislehden Euromoney-lehden lukijat ovat valinneet nettiäänestyksellä Euroopan parhaat kiinteistökehittäjät, konsultit, kaupalliset pankit sekä investoijat. NCC äänestettiin Suomen parhaaksi jo seitsemännen ja Pohjoismaiden parhaaksi kiinteistökehittäjäksi jo kuudennen kerran.

NCC oli Suomen paras toimisto- ja kauppapaikkojen kehittäjänä. NCC nousi myös koko Pohjoismaiden ja Baltian parhaaksi kiinteistökehittäjäksi sekä mm. Norjan ja Tanskan parhaaksi toimistokehittäjäksi.

- Näen Euromoney-lehden tunnustukset palkintoina asiakastyöstä. Toimitilamme ovat houkuttelevia niin kiinteistösijoittajien kuin käyttäjienkin näkökulmasta ja olemme panostaneet paljon ympäristöystävällisyyteen, muuntojoustavuuteen ja työympäristöviihtyvyyteen. Asiakkaillemme nämä asiat merkitsevät menestyvämpää liiketoiminta, kertoo NCC Property Developmentin toimitusjohtaja Tero Estovirta.

Tunnustus on alalla hyvin huomioitu, ja NCC:n kiinteistökehittäjät arvostavat sijoitustaan kovassa kilpailussa. Laadukkaiden ja toimivien kiinteistökohteiden lisäksi syvällinen asiakastyö ja jatkuvan kehittämisen kulttuuri ovat NCC:llä avainasemassa. Korkeatasoinen BREEAM Very Good –ympäristösertifiointi on viidellä eri NCC:n toteuttamalla toimistorakennuksella eri puolilla pääkaupunkiseutua.

- Käynnissä olevia kehityshankkeita meillä on mm. Vallilan vanhalla konepaja-alueella Helsingissä sekä yksityisiä ja julkisia palveluita yhdistäviä hankkeita Espoon Matinkylässä ja Tampereen Lielahdessa. Yhteistyö eri toimijoiden kanssa on kiinteistökehityksemme tukijalka, päättää Tero Estovirta.