Goodmanissa kuunnellaan asiakasta

Hämeenlinnassa sijaitseva kauppakeskus Goodman on monella tavalla uniikki kauppapaikka. Ainutlaatuinen sijainti moottoritien päällä on näkyvin ja mieleenpainuvin seikka. Goodmanin omaleimainen tunnelma taas syntyy asiakkaiden ja vuokralaisten hyvästä vuorovaikutuksesta. Haastattelimme kauppakeskusjohtaja Eeva Jauroa, lue lisää hänen ajatuksistaan alla.

Onnittelut Goodmanin saamasta kunniamaininnasta vuoden kauppakeskusteko 2015 -kilpailussa. miltä tällainen palkinto tuntuu?

Olemme todella iloisia saamastamme tunnustuksesta ja arvostamme sitä kovasti. Tärkeintä meille kuitenkin on asiakkailtamme saama palaute ja yrittäjiemme tyytyväisyys. Goodman on rakennettu hämeenlinnalaisten ja lähikuntalaisten iloiseksi shoppailupaikaksi ja asiakaspalautteen perusteella olemme tässä myös onnistuneet.


Avauksesta on nyt noin 5 kuukautta, mikä on ollut yllättävintä tänä aikana?

Positiivisesti on yllättänyt asiakkaiden aktiivisuus, asiakkaat ovat kokeneet Goodmanin omakseen ja näin ollen palautetta tulee todella paljon; kehuista kehitysideoihin.

Mitkä ovat olleet vuokralaisten fiilikset?

Meillä on hyvä yhteishenki ja tunnelmat ovat hyvät.

Miten asiakkaat ovat löytäneet keskuksen?

Asiakasmäärät ovat olleet edelleen tasaisia aamusta iltaan, joskin luonnollisesti asiakasmäärät eivät nyt maaliskuussa ole joulukuun luokkaa.

Onko Goodmaniin tulossa uusia toimijoita?

Vuoden alussa aloitti Autopesu AP ja helmikuun lopulla Tiger. Vuokrausaste on 96 %, joten monia tyhjiä tiloja ei enää ole.

Mitä muuta jännittävää Goodmanissa tapahtuu nyt keväällä?

Kuuntelemme asiakaspalautetta herkällä korvalla ja pyrimme toteuttamaan asiakkaiden toivomuksia. Esimerkiksi kauppakeskuksen narikka saatiin toimimaan yhteistyössä Sol-pesulapalveluiden kanssa. Pyrimme tuomaan asiakkaille aina jotain uutta ja ihmeellistä; maaliskuussa pääsimme totuttamaan Goodmanin historian ensimmäistä, Reteet Kaistapäivät -nimistä hintakampanjaa! Lisäksi meillä on pienempiä tapahtumia lähes joka viikko, mm. yhteistyössä eri opintolaitosten, tapahtumatoimittajien tai Hämeenlinnan kaupungin kanssa.

Minkälaiset odotukset ovat tälle vuodelle?

Odotukset ovat korkealla haastavasta taloudellisesta tilanteesta huolimatta. Haluamme, että Goodmaniin on helppo tulla ja siellä on hyvä olla – niin asiakkaiden kuin vuokralaistenkin!