• ”GLITTER + GOODMAN = PERFECT MATCH.”

    Maapäällikkö Armi Aho, Glitter

”Hyvän mielen paikka”, Kauppakeskus Goodman, Hämeenlinna

Glitter on aina siellä, missä ovat muodin muutkin toimijat. Goodmanista yritys löysi brändinsä mukaiset tilat parhaalta paikalta.

Maapäällikkö Armi Aho vastaa siitä, että yritys on jokaisessa toimipaikassaan ruotsalaisen emoyhtiönsä konseptin mukainen. Goodmanissa yritys oli mukana alkumetreiltä asti, joten konseptiin sopivia tiloja päästiin valitsemaan ensimmäisten joukossa.

”Pyrimme sijoittumaan hyvillä paikoilla sijaitseviin kauppakeskuksiin, parhaille liikepaikoille asiakasvirtojen äärille ja muodin keskelle. Haluamme olla siellä, missä alan toimijat ovat ja asiakkaat liikkuvat”, Aho tiivistää.

Pientä & kaunista

Glitterin missiona on tuoda elämään iloa, säihkettä ja hyvää mieltä, kullata asiakkaan arki. Hyvillä liikepaikoilla tapahtuu se, mikä sopii yrityksen tavoitteisiin eli kiinnittää spontaanien ohikulkijoiden huomio.

”Olemme hyvän mielen hemmottelupaikka, josta on kiva käydä hankkimassa jotain kaunista kuten koruja, hiustuotteita, asusteita ja valikoituja kosmetiikkatuotteita. Meiltä saa kaikkea sellaista, mikä mahtuu naisen käsilaukkuun”, Aho hymyilee.

Kymmenen vuotta Suomessa toiminut yritys kehittää parhaillaan uutta konseptia, jonka on tarkoitus valmistua lokakuuksi 2015. Yrityksen värimaailma on vuosien saatossa muuttunut mustasta vaaleammaksi ja muotokieli kulmikkaasta pehmeämmäksi ja naisellisemmaksi.

Iloa & valoa

Goodmanissa liiketilat ovat Ahon mukaan optimaaliset. Kompaktiin pakettiin on saatu mahtumaan kaikki tarvittava ja yli 2000 tuotteelle riittävästi esillepanotilaa.

Olimme jo jonkin aikaa suunnitelleet avausta Hämeenlinnassa, mutta ennen Goodmania sopivaa tilaa ei ollut tarjolla. Täällä olemme saaneet erittäin innostuneen vastaanoton. Voin käsi sydämellä sanoa, että moottoritien päälle tehty kauppakeskus vetää puoleensa.


”Myynti on ollut odotusten mukaista ja saamamme palaute positiivista. Kun kauppakeskuksessa on paljon toimijoita, aina joku tekee jotakin uutta ja innostavaa, mikä saa asiakkaat liikkeelle. Täällä on yksinkertaisesti hyvä toimia,” Aho tiivistää.